İMPLANT SONRASI

antalya hurmada diş(dentist) implant sorası
antalya hurmada diş(dentist) implant nedenler

İMPLANT SONRASI

Kısa süreli komplikasyonlar

Başarılı implant uygulamalarında oluşan genel komplikasyonlar ağrı, şişlik, kızarıklık, morarma, sızı gibi belirtilerdir.

Komplikasyonlar genelde kısa sürelidir, çok şiddetli değildir, gerekli önlemlerle (soğuk kompres uygulaması, antibiyotik profilaksisi, antienflamatuar kullanımı, agız gargarası kullanımı vs.) kısa sürede azalıp geçer.

Bazı durumlarda diş hekimi bariz bir hata yapmamasına rağmen, ve de ilk primer iyileşme olmasına rağmen enfeksiyon oluşabilir ve implant kaybı yaşanabilir. Böyle bir komplikasyon fark edilmeyen bir sterilite probleminden veya hastanın diş hekiminin tavsiyelerine uymaması sonucu gelişebilir.

İmplant uygulamasında diş hekimi bazı kriterlere dikkat etmeyip bariz hata yaparsa çok daha ciddi ve ağır komplikasyonlar oluşabilir. Doğrudan İmplant ın kendisinden kaynaklı ciddi bir komplikasyonu yoktur. İmplant ile ilgili ciddi komplikasyonlar uygulama hataları ile oluşan komplikasyonlardır.

İmplant çene kemiği ile kaynaşmazsa?
İmplantın kırılma riski var mı?
İmplant sallanır mı?
İmplantın kendisi ağrı yapar mı?
Diş eti hastalıklarına yol açar mı?
İmplant tedavisi sonrası dudakta uyuşma
İmplant bölgesinde siyahlık
İmplant koku yapar mı?
Diş taşı oluşur mu?
İmplant başarısını etkileyen faktörler
İmplant Tedavisinde İlaç Kullanım Prosedürü

Antalya Konyaaltı, Hurma`da bulunan kliniğimizde diş tedavileri ve uygulamalarını Dt. Diş Hekimi (Dentist-Cтоматолог) Ayhan AYDOST tarafından yapılmaktadır. İmplant yapımı ilgili bilgi ve tedavisi için kliniğimizden randevu alabilirsiniz. Antalya, Konyaaltı-Hurma`da uygun fiyatlı implant yapımı fiyatlarını bizleri arayarak bilgi alabilirsiniz.